17. mai - Program for kommunen vår

Målselv kommune gratulerer alle med dagen.

Her er program for 17.mai-arrangementer i kommunen vår.

17. mai flagg

Barnehageopptak

Målselv kommune har samordnet opptak for alle barnehagene.

Interkommunal barnevernvakt

1. januar 2019 etableres interkommunal barnevernvakt for Bardu, Målselv, Salangen, Lavangen, Gratangen, Ibestad, Sørreisa og Dyrøy. Telefonnummer: 4000 2276 (4000BARN)

Støttekontakt

Vinner av DIS fotokonkurranse

Målselv kommune har høsten 2018 arrangert en fotokonkurranse, hvor alle medarbeidere, enheter og avdelinger har hatt mulighet til å delta med bilder som viser verdiene dyktig, imøtekommende, skapende (DIS) på en god måte.

Det kom inn 38 bilder til konkurransen. Av disse er det trukket ut 3 bilder, som alle utmerker seg i forhold til å ha fanget opp essensen i verdigrunnlaget DIS i arbeidshverdagen.

Morgenstund

Prosjektrapport ny barnehage i Bardufossomtådet

Prosjektet om ny barnehage i bardufossområdet er avslutta. Prosjektleder la fram rapporten for styringsgruppa på onsdag 7. november. Prosjektansvarlig har vært BMC-Management Consulting

Prosjektrapport

Leksehjelp/støttekontakt

«Barneverntjenesten ønsker å komme i kontakt med seniorer, ungdommer ev andre som kunne tenke seg å være leksehjelp, støttekontakt eller lignende for barn og unge som trenger hjelp med lekser, eller noen å dra på/gjøre aktiviteter sammen med på fritida.

Interessert? Ta kontakt med barneverntjenesten v/Marit på tlf. 950 37 429 eller send en epost til maritvorhaug.gitlevaag@malselv.kommune.no»

Holder hverandres hender

Folkemøte om ny barnehage i Bardufoss-området

Målselv kommune har pågående et prosjekt som utreder ny barnehage/barnehager i Bardufoss-området.

I den forbindelsen arrangeres et folkemøte i Istindportalen/Blackboxen tirsdag 16. oktober kl 1800.

Her vil representant for kommunen og prosjektleder orientere om hva som utredes, hva en tenker, tomtevalg osv.

Folkemøtet er både for å orientere og og få innspill til prosessen.

Vel møtt til alle interesserte.

Istindportalen