Utredningen følger kravene i Forskrift for bruk av motorkjøretøy i utmark og på islagte vassdrag § 4a. Utredningen skjer innenfor kommunens geografiske område.

Første del av prosessen er å varsle oppstart. Formålet med oppstartsvarselet er å få tilbakemeldinger på et tidlig tidspunkt om forhold som må tas hensyn til. Alle som ønsker kan komme med tilbakemelding. Adresselisten tilskrives i eget brev.

Frist for innspill settes til 8.12.2024. Skriftlig svar sendes til Målselv kommune på postmottak@malselv.kommune.no eller i brevs form til Målselv kommune, Mellombygdveien 216, 9321 Moen.

Kommunens kontaktperson er plansjef May Britt Fredheim som kan kontaktes på may.fredheim@malselv.kommune.no eller tlf. 467 41 922.

  • Kart over planlagt løypetrase finner du her
  • Vedtaksbrevet finner du her
  • Adresselista finner du her