Pressemelding om kundetorg og sentralbord

Målselv kommune vil fra og med 1. april 2019 ikke ha betjent sentralbord og servicetorg på kommunehuset på Moen.

I denne forbindelse ønsker vi å orientere om følgende:

Hvordan få kontakt med ansatte via telefon når sentralbordet er ubetjent

Ved innringing til kommunens hovednummer 77 83 77 00 vil en få følgende fem valg:

1. Sentraladministrasjon
  2. Teknisk
  3. Familieenheten
  4. Bo og oppfølging
  5. Kultur og idrett

For hvert valg vil en få ulike undervalg for å komme videre til riktig ansatt/avdeling.

Hvordan få kontakt med ansatte på kommunehuset når servicetorget er ubetjent:

I inngangspartiet på kommunehuset, er det plassert en infokiosk som kan benyttes for å skaffe nødvendig informasjon om tjenester, oversikt over ansatte med telefonnummer og kontorplass.

Det er i tillegg skiltet mer hensiktsmessig, slik at det skal være enklere å finne frem, når en har gjort avtale om møte med en ansatt.

Relansering av vår hjemmeside www.malselv.kommune.no

Hjemmesiden til Målselv kommune vil relanseres med nytt innhold, utseende og oppsett fra og med 1. april, slik at det blir enklere å finne frem til informasjon om ulike tjenester samt kontaktinformasjon til ansatte som jobber innenfor ulike fagfelt.

Vi oppfordrer til å benytte hjemmesiden for å søke etter nødvendig informasjon.

Målselv kommune v/rådmannen