Målselv kommune har felles postmottak. Posten fordeles til saksbehandling i flere system. Kommunen har fullelektronisk arkiv og foretrekker å motta post elektronisk fra innbyggere og næringsliv. Postmottak håndterer innsynsbegjæringer i alle typer saker.

Postliste finner du her

E-post: postmottak@malselv.kommune.no

Telefon: 77 83 77 00

Postadresse: Mellombygdveien 216, 9321 Moen

Besøksadresse: Kommunehuset, Mellombygdveien 216, 9321 Moen

Åpningstid sentralbordet og resepsjonen på kommunehuset:
Mandag - fredag kl 09.00 - 15.00

Utenom åpningstid, ta direkte kontakt med saksbehandler. Oversikt over telefonnumre til ansatte finnes her

Kontortid:
15.05. -14.09. kl. 08.00 - 15.00
15.09. - 14.05. kl. 08.00 - 15.45